Fly fresh

Jag skriver alldeles för sällan. Suck.

I alla fall... Denna helg har Ninas föräldrar varit och hälsat på oss i Götet för första gången. Det var trevligt. De tyckte att lägenheten var mysig.  Har slitit som sjuttan nu dagarna innan och faktiskt satt ihop nya tv möblerna och fått upp snyggeskåpen på väggen. Även tvn har fått sin plats på väggen! Driftigt som fasen! Både jag och Nina tycker det är fresh. Nu börjar lägenheten bli något att bo i. Jag har ju bott här i 1 år och 4 månader eller nåt, men nu känns det äntligen som att man kanske skulle kunna ta den där inflyttningsfesten jag trodde jag skulle haft för ett 1 år och 2 månader sen. Hehe.

Vi var på freeport en sväng idag med Ninas föräldrar. Vi hittade faktiskt massor. Nina köpte den coolaste Nike windrunnerjackan någonsin (bilden nedan). Sen hittade vi Rörstrandmuggar och Kosta Boda glas, bra till samlingen. And more stuff...

Gillar när my babe hittar såna hära krejjer va:


Fly fly fresh for evah for evahh

Helgen har varit braaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0