Läget

För att rapportera läget så kan jag ju säga att det nu är andra dagen som jag är arbetslös. Vilket jävla trist ord. Men jag kommer ordna något bra. Det är bara en tidsfråga. That's my state of mind. Funderar lite på att börja plugga till hösten, men det är mest lösa tankar. IHM Business School låter fett.

Jag var i värmland i helgen. Hälsade på farsan. Hampus pluggar ju och bor i Karlstad nowadays så jag passade på att dra dit. Mycket vodka och utgång på Arena, där Adam Tensta uppträdde! Det var galet mycket folk, nästan för mycket. Det var jävligt nice, hela karlstads-besöket! Som Herr Tensta själv säger, I'll be back before you know it.

Snart får man 4 dagars fint besök. Svårslaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0