Rubbat!

Ja.. Vart ska man börja någonstans? Det har hänt väldigt mycket, men fattar mig kort. Väldigt kort, i punktform.

  • Nice helg som fan, tack! Miss you already.
  • Måndag: Till följd av stenhårt arbete och bra siffror fick vi BONUS på jobbet. Skidåkning i franska alperna i februari.
  • Tisdag: Inget jobb kvar. Företaget som äger oss vägrar satsa mer. Jag och Peter måste avgå.
  • En månads uppsägningstid = En månad på mig att hitta ett nytt jobb, har ju hyra m.m. att betala. Panik.
  • Datanisse till salu!
Så vad gör man? Tipsa mig!



Kommentarer
Postat av: Powka

Ha, du har ju mig! ;) hahahaha....

2008-01-30 @ 13:02:39
Postat av: Tönten

du vet var du hittar mig, jag kan lätt leka bort en kväll eller så.

2008-01-30 @ 22:31:33
Postat av: juha

oshet... lycka te med letandet!

2008-01-31 @ 17:48:24
Postat av: jenny

jag ber för dig. all lycka

2008-01-31 @ 20:17:04
URL: http://mrsjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0