Jag har fått

Ny inspiration. Till det mesta.

De kommande låtarna kommer att vara genomarbetade som bara den. Professionell mixning och mastring. Nice.

Vi kommer förhoppningsvis att nå målen på jobbet, vilket isåfall resulterar i bonus. Bonus i form av en resa till franska alperna. Där ska jag dricka öl, åka skidor och bryta benen. Om det nu blir så, vilket jag tror på att det blir nu. Siffrorna har skjutit i höjden som en raket i veckan som gått. Jobbat bra. Ny inspiration.

2008 blir året då man tar tag i saker. Ska bli bättre på min egen ekonomi. På att laga mat. På det mesta. Ny inspiration.

Jag känner att jag kan känna nåt, igen. Gammal skit är som bortblåst. Ny inspiration.

Ge mig mer inspiration. Det är nice.

Kommentarer
Postat av: Tönten

Bra där sötmongo. Yo go girl ;)

2008-01-21 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0