Väntan

Slö helg. Jag och min soffa är bästa polare nu. Tighta.

Väntar på beskedet om jobbet jag var på intervju inför. De skulle höra av sig senast måndag. Det är måndag imorgon. Mina tummar är blå. Hjälp mig genom att hålla dina också!

Köpte en mössa i lördags. Den ska få upplevelsen att åka utför i 250 km/h på fredag. Vi åker på torsdag. Hemma på måndag. French Alps.

Sen köpte jag faktiskt en cd-skiva också. Tro det eller ej. Det var längesen sist. Men det var faktiskt värt det. Michael Jackson släppte för 25 år sen albumet "Thriller". Den skivan sålde i 104 miljoner exemplar. Det är den skivan som sålt mest i hela världen, någonsin. Nu släpptes "Thriller 25". Klart man stöttar. Säga vad man vill, men han är faktiskt kung.

Skriver igen imorgon, när jag förhoppningsvis fått besked om jobbet.

Hojta på din pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0