Två steg i rätt riktning.

Var på intervju idag. Det finns en chans att jag har ett jobb direkt efter mitt nuvarande jobb. NOLL arbetslösa dagar alltså. Det vore perfekt! Fick nämligen reda på att tjänsten jag sökte helst skulle bli tillsatt 1:e mars. Jag arbetar på mitt nuvarande jobb till sista februari. Som klippt och skuret, med andra ord. Tänk om. Tänk om. Då blir jag glad. Då har allt ordnat sig. I alla fall med min ekonomi och min lägenhet. But even if it feels like it went good, I'm still keeping my hopes on a shy level...


Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. Vill du fira den med mig?


Avslutar med en skön kombination av Anna Ternheim och Max Peezay:

"Today is a good day"



Äntligen tillbaka i nuet...
Det har regnat jävligt länge, men idag är det mulet..


Det är faktiskt så det känns :)

Kommentarer
Postat av: Majsungen Ninja

duktig gosse. Med rätt inställning kommer man långt

2008-02-14 @ 13:25:43
URL: http://EnAnnanFemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0