Negativt

...besked. Tyvärr.

Så är det. Jag får söka mer intensivt nu helt enkelt.

Ska betala hyran för 3 månader framåt på en gång nu när jag får lön. Då är lägenheten löst. Mat och sånt är en annan sak. Det får lösa sig.

1½ week left at work.

Streetdance idag. Blir skojsigt. Längtar tills i övermorgon också.


Halva dagen har bara gått, men den har hittills varit skum nog:

  • Jag har fått Nej till anställningen jag trodde jag skulle få.
  • Jag har sett en krock på leden nedanför mitt kontorsfönster.
  • En stor jävla råtta sprang förbi mina fötter på Hemköp nyss, jag blev livrädd.
  • Jag köpte en Center-choklad som visade sig smaka päron.
Märkligt. Ciao!

Kommentarer
Postat av: tönten

"" De lööser sig, det gör det alltiid" greeeetings aus skåne mahn. Gå inte och dö i alperna är du snäll :)

2008-02-19 @ 12:41:46
Postat av: Hanna

spännande dag ;) men synd de där me jobbet. hoppas du hittar ett innan de nuvarande tar slut.. segt att ni vart uppsagda. bor du i stan eller var bor du?

2008-02-20 @ 23:37:04
URL: http://hannsan87.blogg.se
Postat av: Hanna

fem mil norrut.. dags o gå o snutta kudde nu kanske? besos

2008-02-21 @ 00:04:52
URL: http://hannsan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0