Ett steg i rätt riktning

Onsdag kl 13. Första intervjun i jakten på något som räddar min existens. Min existens i den här lägenheten, alltså. Som jag nu trivs så bra i. Så önska mig lycka till. Så ska jag försöka greppa ett stenhårt handfast tag om en fet anställning.

Sen är det ganska skönt att kunna säga: "Nästa vecka drar jag till franska alperna! Där ska jag testa mina nya skidglasögon och se hur snabbt ambulansen tar sig upp på 4000 meters höjd (när jag åkt in i ett träd eller sju)."

Det vore väl trevligt om allt löste sig... But I'm keeping my hopes on a shy level..


Kommentarer
Postat av: Lewie

Daniel! du kan vara lugn, jag är ju trots allt skyldig dig 50 spänn. det kan räcka långt ibland!

ciao. /Lewie

2008-02-11 @ 22:03:52
Postat av: Nina-na-na

fan tänk på mig som bor med hela familjen igen. MIG ÄR DEAT DÅ MEST SYND OM..pff haha..

2008-02-11 @ 22:10:51
URL: http://Enannanfemma.blogg.se
Postat av: juha

hehe, lycka till med alperna o dina äventyr där! :)
o jobb sökande så klart :)

2008-02-12 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0