Väck vecka.. väck mig?

Vaknar kl 13 av att mobilen ringer. Känns som att en atombomb detonerat innanför pannbenet precis. Inte skönt. Svarar. Det är Krille som ringer och, med ett gott skratt, talar om att han aldrig sett mig så full innan. Tack. Ber honom ringa upp senare.

Var på julbord på torsdagen, följt av fin utgång. Jobbade på fredagen, för att sedan festa igen. Krogen days. Hårt men roligt. En sak jag hade kunnat vara utan var dock idol-andreas schlagersång på Valand. Inte min kopp av te. Då tar jag hellre en kaffe.

Skönt med ledighet i en och en halv vecka nu. Kan behöva lite distans till allt, för att sen komma tillbaka med nya krafter. Det är också härligt att Krille kommit till Göteborg från Stockholm över jul och nyår. Det var gött att se dig igår, bwoi! Hampus är ju också hemma nu, måste träffa.

Oj då, snart julafton. En dag på mig att inhandla julklappar. Men det löser sig. Nog.

Den här veckan har jag:

  • Supit skallen av mig
  • Varit på julbord
  • Kännt att jag lever
  • Slått ett litet rekord på jobbet
  • Önskat en låt av en DJ, för att sedan missa den genom att gå på toa
  • Väntat i en timme på att få höra Peter sjunga karaoke (vilket han sedan inte fick)
  • Pratat i telefon i mer än 4 timmar i sträck
  • Haft onda planer på att förminska sveriges landyta
  • Samlat världens största disk (om du känner dig manad, kom förbi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0