The way it is.

Måndag till söndag, måndag till söndag. Ibland känns det som att någon har spelat in en vecka i mitt liv och gjort en loop av den. Samma samma. Om igen. Nästan i alla fall. Förutom vissa små ändringar. Det är inte det att jag inte trivs i min vardag, men omväxling förnöjer alltid. Feels like I need a change. Ska bli skönt med lite jul!

Det har gått lite segt med mina egna låtar, eftersom studion där beatsen ska mixas har varit under renovering. Nu verkar det dock ha löst sig. Så herr producent (Silverthin), vi får bege oss dit någon dag och skapa ett sound som är fetare än tjockholmens alla framtida deltagare tillsammans! Så lovar jag att texter ska skrivas, rap ska rappas och det ska bli på en helt annan nivå än i tidigare låtar.

Frågan är vem som ska stå för den starka sånginsatsen som kommer behövas i t.e.x. vissa refränger. Kan du sjunga? Ring mig! Kan du inte sjunga, men vill ringa ändå, ring mig! 0704016751. Eller så slutar jag va så hejdundrans lustig och går och lägger mig istället. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0