Måndag till söndag.

Låttext:


nästan alltid är det samma skit från måndag till söndag/
det e dessa tankar som hindrar mig från att somna o drömma/
känner för att stänga boken utan att vända blad/
bryta hela jävla regin och krossa slentrian/
för det e samma skit, splittra ett mönster!/
o se dom som är instängda men vinkar i fönstret/
för när jag tittar bak på vad som präglat min tid/
lagt ner själen i saker som inte är värda ett skit!/
o dom säger att jag är överallt o ingenstans/
visst e det så mannen, söker man så finner man/
o när det känns som vi - lever ett svenssonliv/
vill jag bryta mig ut o jag vill va den som blir/
nåt annat - nåt annat än andra som stampar på samma/
ruta, tills bandet har stannat och du har stämplat ut/
så när somliga tror -att min motivation/
inte räcker, ska dom fan få se att jag håller mitt ord/

Kommentarer
Postat av: Lil Jen

keep on rocking, Dannyboy!

2007-12-10 @ 18:54:27
URL: http://mrsjen.blogg.se
Postat av: thörling

hehe så där fick man se roskilde-rimmet. gött att det kom till användning.
pussar o kramar

2008-01-25 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0