Juldagen.

Japp, det är det idag. Min lilla mage har lite träningsvärk efter att ha bearbetat gårdagens Julbord XL Meal med plusmeny. Men det ska den ha.

Ska strax gå ner till brorsan och äta ännu mer. 9 rätter var på spisen hörde jag. Jisses.

Mellandagsrean började idag också. Det var lång kö utanför Siba innan dom öppnade. Sen när dom öppnade sprang folk in. Vi lyckades ändå få tag i 47tums-tvn till brorsan. Tummen upp.

Det är skööönt att vara ledig lite. Även om jag inte sover ut som jag borde göra så är det nice. Avslappnad, tillbakalutad mentalitet. Mina fyrkantiga datanördsögon och stela mus-hand som jobbet så fint ger mig börjar bytas ut mot soffröv och sms-tumme. Det är rätt gött, faktiskt.

Ska man dra till Vibes ikväll? Äh, får se. Inte så på.

Kom hit o sjung för mig?

ja-då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0