Det sägs.

Det sägs att jag skriver för lite. Det kanske är sant. Kan ju skylla på att jag inte har hunnit. Just nu skriver jag i all hast, måste dra egentligen.

So what's up now? Vad är uppe nu?

Kan nog summeras med en belåtenhet över det mesta. "Måndag till söndag"-spiralen verkar ha fått sig en törn. En grymt nice helg som sedan fade:ats ut i en vardag innehållande lite förändring. Förändring, för en gångs skull. Det är bl.a. jul på G. Julbord imorgon och fest på fredag. Krille kommer hem till Göteborg från Stockholm. Hampus kommer hem till Göteborg från Karlstad. Det måste, och ska, firas. På bra humör nu. Det är gött, änna.

Får börja skriva mer. Snart. Just nu har jag saker att göra.

ja-då HEY!

Kommentarer
Postat av: N

Ja-då HEY..

2007-12-20 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0